Friday, December 14, 2007

Bagaimana Nak Daftar?

Langkah 1
Klik dibawah ini untuk membuat Pendaftaran Percuma :
Langkah 2
Disebelah kiri web, sila klik "Daftar Sekarang".
Langkah 3
Selepas klik Pendaftaran Percuma, Anda akan masuk ke laman web perigiduit.com. Klik pada Perkataan perkataan ini " Daftar Sekarang ". Seterusnya anda akan jumpa gambarajah di bawah ini , dan klik pada Perkataan " Setuju ".
Langkah 4
Di sini, Anda seharusnya masukkan maklumat anda dengan betul dan teliti seperti yang di tunjukan pada gambarajah di bawah ini. Sila pastikan Referral ID anda adalah " panduanme " dan klik pada perkataan " Daftar " sebaik sahaja maklumat anda siap di isi. Ini Bermakna saya adalah sponsor atau penaja anda.
Langkah 5
Seterusnya, anda akan dapat lihat Info Pendaftaran dan Pembayaran seperti yang ditunjukkan gambarajah di bawah ini. Sila Pastikan nama TOP RESELLER anda adalah saya (Amiruddin Bin Ahmad) , Bank (Maybank) , Nombor Akaun (514011785655) dan E-mail amirmoto[at]gmail.com.
*Gantikan [at] dengan @
PERHATIAN !

Sila tinggalkan laman web pendaftaran sekiranya bukan nama saya yang keluar sebagai TOP RESELLER anda. Tak kisahlah nama Sivakumar ke, Ali Sopian ke, Cristiano Ronaldo ke ataupun siapa-siapa selain nama saya. Sila tinggalkan laman pendaftaran ini dan daftar semula atau ulangi langkah pendaftaran yang pertama selepas beberapa minit. Sila maklumkan saya sekiranya ada kekeliruan, kerana saya tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda tersalah masuk bawah orang lain...harap maklum. Sekiranya ada sebarang masalah, terus hubungi saya melalui email ( amirmoto[at]gmail.com.) ataupun melalui telefon ini (016-697 5551)
Langkah 6
Pastikan Anda membuat pembayaran anda sebanyak RM 50 , kepada Akaun Maybank saya yang bernombor (514011785655) . Kalau anda bayar melaui mesin ATM , simpan slip pembayaran anda. Kalau anda bayar melalui online, simpan maklumat pembayaran anda. Seterusnya, sila login ke dalam perigiduit.com dan klik pada perkataan " Borang Pembayaran " .
Langkah 7
Isi Borang Pembayaran anda berdasarkan dengan slip pembayaran atau maklumat pembayaran yang anda simpan tadi. Pastikan borang ini diisi dengan 100 % betul . Admin perigiduit.com akan mengaktifkan akaun anda dalam masa sekurang-kurangnya 24 jam. SEBARANG PENIPUAN AKAN MENYEBABKAN AKAUN ANDA DAN PC/LAPTOP ANDA DISENARAI HITAM BUAT SELAMANYA.

Langkah 8
Apabila akaun perigiduit.com anda telah aktif, sila SMS 0166975551 atau email saya di amirmoto[at]gmail.com dan saya akan ajar anda teknik rahsia perigiduit.com


SELESAI


" SILA LAKUKAN PENGESAHAN PEMBAYARAN SETELAH ANDA MEMBUAT PEMBAYARAN. INI KERANA AKAUN PERIGIDUIT HANYA AKAN BERTAHAN SELAMA 3 HARI SAHAJA SELEPAS ANDA MENDAFTAR. SEKIRANYA PEMBAYARAN DAN PENGESAHAN PEMBAYARAN TIDAK DILAKUKAN SELEPAS 3 HARI, MAKA AKAUN ANDA AKAN DITAMATKAN SERTA-MERTA OLEH ADMIN . HARAP MAKLUM. "


" SILA BACA DAN FAHAMI SEGALA MAKLUMAT MENGENAI PERIGIDUIT SERTA TERMA DAN SYARAT DI LAMAN WEB UTAMA (LINK YANG TELAH SAYA SEDIAKAN-KLIK SAHAJA MANA-MANA YANG ANDA SUKA). INI KERANA MASIH ADA MAKLUMAT TAMBAHAN BERGUNA YANG TIADA DI DALAM BLOG INI (MAKLUMLAH KALAU PANJANG SANGAT TAKUT ANDA SEMUA TAK SANGGUP NAK BACA BLOG NI SAMPAI HABIS ,HEHE..). INI ADALAH BAGI MEMASTIKAN TIADA KEKELIRUAN DAN SALAH FAHAM TERJADI SELEPAS AKAD JUAL-BELI (SECARA ONLINE) BERLAKU "